Sosyal Medya ve Kurumsallık. Kurumsal bir firma sosyal medyada nasıl olmalı? Neşeli mi? Ciddi mi? Gündeme ayak uydurmalı mı? bunları tartışacağız. Öncelikle bir firma sosyal medyayı tamamen kullanmalı, bir iki web alanını değil. Her yönüyle sosya...
Blog
Bir sosyal medya uzmanı ne yapar, nasıl çalışır, çalışmalarını hangi aralıklarda nasıl gerçekleştirmeli hepsini maddeler halinde sizler için özetledik. Siz de bu takvime göre hareket ederek sosyal medya yönetiminizi daha kolay gerçekleştirebilirs...
Facebook sayfası ve Twitter profilinde ilk olarak bir iş yönetmeye başladığım zaman, sosyal medyanın dipsiz bir kuyu olduğunu anladım. Günlük yapmam gerekenlerin kenarında oturan, üzerinde büyük bir şekilde “beni doyur” yazan “karnı aç bir şey”d...
Sosyal medya hayatımızın iş, eğitim veya kişisel olarak her alanına hızla girmeye devam ederken bu mecra günümüzde yeni iş olanakları oluşturmuştur. Bu işlerden bir tanesi de Sosyal Medya Yöneticiliğidir. Çok değil bundan dört, beş yıl önce biris...
Büyük bir sistem kuruyor ve bir heyecanla web sitenizi açıyorsunuz. Tasarım, içerik, SEO her çalışmayı gerçekleştiriyorsunuz. Çalışmalarınızın çabuk duyurulması ve kalabalık kitlelere ulaşabilmek için sosyal medya hesabınızı da açıyorsunuz. Ancak...
FMarkaların sosyal medyanın gücünü keşfetmesi ile birlikte sosyal paylaşım sitelerinde reklam vermek büyük önem kazandı. Hâl böyle olunca Google reklamlarının yanında Instagram, Twitter, Facebook reklamları da firmalar için ciddi bir trafik kayna...
Viral video yapımının sırları olabilir mi? Veya bir video nasıl viral olur? Bazı videolar nasıl çok kısa sürede viral olurken, bazıları doğar doğmaz ölüyor? Sosyal mecralarda “Bu videoyu izledin mi?” diye arkadaşlarımıza gösterdiğimiz, paylaşm...
Ülkemizde ve dünyada küresel salgının etkisiyle kısmi olarak sosyal izolasyon devam ediyor ve bununla birlikte internet erişimi de her geçen gün büyüyor. Bu da birçok şirketin bu dönem için tasarlanmış etkili sosyal medya stratejisi benimsemesine...
Sosyal medya uzmanı, hizmet verdiği firmaların reklam ve pazarlama süreçlerini, sosyal medya platformlarındaki rakip analizi, hedef kitle analizi, post planlaması, hesap moderasyonu gibi süreçlerde çalışan kişilere verilen addır. Sosyal med...
İnfluencer ne demek açıklamadan önce kelimenin Türkçe karşılığını öğrenelim. İngilizce bir kelime olan İnfluencer, Türkçede “etkileyen kişi” anlamına geliyor. Sosyal medyada yüksek ve istikrarlı bir takipçi kitlesine sahip olan ve paylaşımları il...